Politika kvality akciové společnosti GRANITOL Moravský Beroun má přímou návaznost na "STRATEGII společnosti". Odráží zájem vrcholového vedení respektovat při řízení firmy požadavky stanovené v ČSN EN ISO 9001:2015 a ČSN EN 15593:2008.
GRANITOL se zavazuje:
- Dodávat zákazníkům produkty stabilní kvality (být pro zákazníky trvale způsobilým dodavatelem).
- Měřítkem kvality produktů firmy je spokojenost zákazníka.
- Poptávkové a nabídkové řízení musí být vedeno profesionálně a musí být splněno ve sjednaných termínech.
- Poskytovat zákazníkům kvalifikovaný servis zahrnující komplexní služby v oblasti použití našich produktů ("péče o zákazníka").
- Neustále zlepšovat systém managementu kvality v souladu s požadavky ČSN EN ISO 9001:2015, zlepšovat podmínky pro bezpečnost produktu dle ČSN EN 15593:2008 a zajistit dodržování platné legislativy ČR a EU.
- Obchodní politiku opírat o nabídku základního sortimentu produktů a jeho změnu provádět formou plánované inovace, kterou pružně reagovat na nové požadavky zákazníků.
- Veškerá činnost ve firmě je vykonávána v souladu se stanovenými procesy s cílem respektování zásad hospodárnosti.
- Účinnou motivací a zlepšováním pracovních podmínek zaměstnanců posilovat jejich loajalitu k firmě a vytvořit stabilizovanou základnu kvalifikovaného personálu.
- Trvale zvyšovat technickou a užitnou úroveň produktů s cílem zajištění konkurenceschopnosti na evropském trhu a tím nutné prosperity k zajištění rozvoje firmy.
- Zajistit a propagovat environmentální šetrnost a zdravotní nezávadnost našich produktů včetně aktivit spojených s jejich sběrem a recyklací.
- Prosazovat pochopení důležitosti plnění požadavků zákazníků všemi zaměstnanci tak, aby orientace na zákazníka byla nedílnou součástí filosofie řízení organizace.
- Neustále zvyšovat úroveň odborných znalostí a dovedností zaměstnanců.
- Každý zaměstnanec musí být schopen plnit jemu svěřený úkol a je zodpovědný za kvalitu své práce.
- Každý zaměstnanec musí být schopen rozeznat kvalitní práci od nekvalitní.
- Každý zaměstnanec musí vědět, jak zabránit nekvalitní práci a jaké důsledky přináší nekvalitní práce pro něj, pro firmu a pro zákazníka.
Politika kvality je zavedena z rozhodnutí vedení firmy a je závazná pro všechny zaměstnance.